Kassikohvik Nurri oli nyt pettymys

tiistai 15. elokuuta 2017

Suurin odotuksin suunnistimme Tallinnan kissakahvilaan. Käynti oli Husbendille eka, meikäläinen oli Nurrissa vieraillut jo viime kesänä, siitä juttua täällä.

Tällä kertaa käynti ei sujunut hyvissä merkeissä.  Tarkoituksemme oli ruokailla, joten pyysimme menun. Tarjoilija ei osannut kertoa, mitä päivän kylmä keitto sisältää, mutta sai selvitettyä että siinä on kasviksia ja makkaraa. Husbend tilasi sen, minä kalakeiton. Odottelimme melko pitkään, vaikka kahvilassa oli vain yksi ennen meitä tullut asiakas, tunniksi varattua pysäköintiaikaa piti välillä käydä lisäämässä. Onneksi oli kissoja, joita katsella.



 
Näytän lempeältä, mutta suhisen jos kosket!




 Keitot saapuivat lopulta ja sen jälkeen pöydänkulmalle vipattiin leipälautanen. Kaksi paahtoleipää vahvassa homeessa! Tarjoilija tuli leipiä katsomaan ja hetken kuluttua takaisin keittiöltä: "no more bread".  Husbend ihmetteli keittoaan, koska siinä ei ollut makkaraa. Mun kalakeitto oli maukas, tosin sisälsi vain lohenpaloja ja purkkimaissia. Päätimme juoda kahvit muualla. Makkaraa uudestaan tiedustelimme: " it is rotten". Maksun hetkellä meiltä perittiin täysi hinta kaikesta. Hinnat ovat kuulemma tietokoneella, eikä niitä voi muuttaa. Ei yhtäkään anteeksipyyntöä tai pahoittelua. Viimeinen Nurrikäyntini.

28 kommenttia:

  1. Tyhmästi toimivat, kun vielä täysi hinta otetaan huonosta palvelusta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hinnanalennus tai jälkkäritarjoilu kera pahoittelin olisi muuttanut fiiliksen.

      Poista
  2. Voi mikä kokemus...harmi😥 Jo tuo että saa homeisia leipiä vie kyllä ruokahalut...Kissat ovat kyllä suloisia❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. En muista missään kahvilassa moista kokeneeni ...

      Poista
  3. Oi voi, olipas huono kokemus. Ihania kuvia kisuista kuitenkin=)

    VastaaPoista
  4. Ohoh! Jopas oli huonoa palvelua. Toivottavasti kahvilan kissat kuitenkin saavat hyvää ja ravitsevaa ruokaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kissojen ruokailua ei nähty, mutta huomioin kyllä pitkät aukioloajat ja sen, että kissoilla ei ole vapaapäivää. Yksi kissa olikin ihan hermona.

      Poista
  5. No olipas tylsää! Eihän nyt tuolla tavalla hyvänen aika maksavia ihmisiä kohdella! Olisi jäänyt keneltä tahansa viimeiseksi käynniksi, ja aivan syystä! Toivottavasti kahvilan asukkaat saavat sentään parempaa palvelua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä todella toivon! Vähän huoli siitä kyllä heräsi.

      Poista
  6. Kuulostaa turhan ylimieliseltä palvelulta - tai pikemminkin palvelun puutteelta. Kissat ovat ihania, mutta ei niidenkään vuoksi ihan mitä vaan niele. Onkohan Nurrilla kotisivuja, jonne voisi laittaa palautetta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Annoin palautetta jo kassalla ja laitoin Googlen arvostelun. En voinut olla tätä postaamatta, vaikka mieli teki unohtaa.

      Poista
  7. Herranjestas millaista palvelua...Hyvä, että kerroit kokemuksestanne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ekalla käynnillä palvelu oli oikein hyvää, lieneekö siksi että tiesivät Tuijan ja mut bloggareiksi. Nyt ei ollut tiedossa.

      Poista
  8. Kas, kas. Itse ein siellä koskaan ole vielä käynyt, mutten kyllä tämän jälkeen käydäkään.

    VastaaPoista
  9. Kiva on laittaa kaikkea kaikkien tietoon, kertomatta täsmällistä vierailupäivää, jotta Sun tarinasta olisi hyötyä palvelun paraantamiseen. Googlessa kerrot, että olet muka saanut pilaantunen makkaran, mutta et ole. Ei ole viisasta kritisoida umpimāhkään, sillä ikävää vierailusi oli kertaerehdys, eikä sääntö. Niinpä, minä päivänä kävit? Tieto on tarpeen, jotta vain erehtyneet saisivat rankaistuksen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vierailupäivä ja muuta tiedot viestitetty tänään Nurrille.
      En kerro Googlessa saaneeni pilaantuneen makkaran, vaan kerron että makkara oli pilaantunutta kuten tarjoilija meille kertoi.
      Umpimähkäistä kritisointini ei ole, olen linkittänyt mukaan ensimmäisen Nurrikäyntini postauksen,
      https://elamaajaelamyksia.blogspot.fi/2016/07/nurri-kassikohvik-nurri-cat-cafe.html, jossa palaute on pelkkää positiivista. Olen siis kirjoittanut sekä positiivisen, että negatiivisen postauksen ihan omien posiitiivisten ja negatiivisten kokemusteni mukaisesti.
      Tosin ruokien laadun tulisi täyttää laatukriteerit jokaisella vierailulla, kun kaksi pilaantunutta ruoka-ainetta osuu yhdelle vierailulle, se ei ole kertaerehdys.

      Poista
  10. Olipas kammottavaa palvelua :-(( Huono kello kauas kuuluu.

    VastaaPoista
  11. Onneksi kissa on aina kissoja ja osaavat palvella vieraitansa olemalla vaan omia itseänsä.
    Miinut pointsit ihmisille!

    VastaaPoista
  12. No onpas taas ollut, homeisia leipiä hyh!

    VastaaPoista