lempikoruni, kierrätysnahkaa

lauantai 10. maaliskuuta 2018

Aina messuilla olen ihastellut LETHERgo kierrätysnahkakoruja, mutta viime syksynä hurahdin näihin ihan täysillä. LETHERgo- nahka voi olla vanhasta nahkatakista, sohvasta, käsilaukusta tai huonekaluteollisuuden ylijäämäkasasta. Se puhdistetaan, leikataan oikeaan malliin, mittaan ja huolitellaan. Se muotoutuu uudessa käytössä herkäksi, graafiseksi, boheemiksi, yllättäväksi. Just mulle sopivaksi.

Ulla messuilla

Vasemmalla ystäväni suosikkimalli, oikealla mun punapallerot, jotka olivat pakolliset punaisiin maihareihin mätsääviksi.

Punaiset ja mustat pallerot sopivat taatusti aina, vaikka ovat nappimallisia niin silti tarpeeksi näyttäviä.
Rakastan tuota nahan omaa kuviota, joka korviksissa näkyy.

Hapsut löytyvät mun korvista monta kertaa viikossa.

Ja suikalerannekoru, täydellinen mulle tämäkin.

Tämä kaulakoru on vasta haaveiluasteella.

Extra pocket pelastaa taskuttoman vaatteen etenkin töissä.
LETHERgo:lla on paljon kiinnostavia koruja, sekä käytännöllinen laukkumallisto. Kaulakorun lisäksi himoitsen suuresti läppärille passelista laukusta.

pallerokorvakorut saatu blogiin

12 kommenttia:

  1. Ylipäätään on ihailtavaa, miten niin monet nykyisin muokkaavat olemassa olevia tavaroita uuteen uskoon ja tekevät sen taidolla ja hyvällä maulla. Hienoa, että kädentaitoja taas arvostetaan ja niistä ollaan valmiita maksamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä. Todella järkevää uudelleenkäyttöä hyville materiaaleille.

      Poista
  2. Aivan ihania koruja...tästä sainkin vähän ideoita itsellenikin :)
    Mukavaa lauantai-iltaa sinulle Pirkko <3

    VastaaPoista
  3. On makeita!
    Suikale rannekoru on tosi jees.
    Lisäksi ihastuin ruksinappikorviksiin.

    T.LeenajaIpanat

    ps. miksköhän täällä oon anonyyuminä, muualla näkyy nimimerkki
    Nimimerkillä tietämätön ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kummallista, jos sun sisäänkirjaus ei pysy. Mutta pääasia, että olet!

      Kiitos, nää on niin mun juttu.

      Poista
  4. Älä unohda Ullan ihania heijastimia 👌😉

    VastaaPoista
  5. Tosi upeita koruja ja mahtavaa kierrätystä! <3

    VastaaPoista