addiktio

keskiviikko 22. lokakuuta 2014


Koskaan en oo mitään pelannu, en konsolipelejä saatikka kännykkäpelejä! Lautapeleistä olen tykännyt, sekä pihapeleistä ja korttipeleistä. Tosin nuokin on nykyään lähinnä työpäivään kuuluvia juttuja. 

Mutta kuinkas ollakkaan, kun näin jutun kissapelistä niin pakkohan sitä oli kokeilla. Tätä olen nyt sitten hieronut viimeaikoina, välillä poistan pelin kun ärsyttää siihen kuluttamani aika ja sitten taas haen sen takaisin. Lentokoneessa kissapeli oli ihan parasta viihdettä ja jotenkin muulloinkin se on rentouttavaa. 

Poika melkein kyllä silmänsä tiputti, kun näki mun pelaavan. Hyvä ystäväni kokeili ja koukkuun taisi hänkin jäädä, tällä kuvan tuloksella pääsin hänen idolikseen ;) Tervemenoa kokeilemaan ken uskaltaa, peli on tuunattu numeropelistä 2048 ja yksinkertaisuudessaan tässä yhdistetään samanlaiset kissat, jotka saavat sitten aina uudenlaisen kissan. Mitä pidemmälle pääsee, sitä enemmän erilaisia kissoja!


Olin tänään riippuvuuksia käsittelevässä koulutuksessa, kuka arvaa millä keinolla piristyin kun alkoi väsyttämään?

22 kommenttia:

  1. Emäntä: Tuota joskus salaa pelailen töissä, kun pitää saada pieni tauko kovaan pohdintaan :-D

    VastaaPoista
  2. Mä tällä viikolla latasin (ensimmäistä kertaa elämässäni) kännykkään Angry birds pelin ja olen aivan koukussa :D

    VastaaPoista
  3. Ooo, kissapeli! En harrasta juuri mitään pelejä paitsi pasiansseja ja niitäkin mieluiten oikeilla korteilla. Mutta juuri tänään luin siitä, miten aikuiset turhaan kokevat pelit "ajanhukaksi" ja "haitalliseksi toiminnaksi". Oikeasti pelaaminen voi olla kehittävää monellakin tavalla, ja miksi ihmeessä ylipäätään pitäisi olla koko ajan jotenkin tuottava. Pelaaminen on kuulemma oikein terveellistä. Ja varsinkin sen voi ajatella vastaiskuna juuri sille, että nykypäivänä kaikkien arvoa lasketaa juuri sillä tuottavuudella. Äh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä, että kaiken ei pidä olla tuottavaa. Pelaaminen on rentouttavaa ja ratkottavat ongelmat eivät maata kaada...

      Poista
  4. Hih hauska postaus! En taida uskaltaa alkaa pelaamaan etten jää koukkuun;)

    VastaaPoista
  5. Ehdottomasti kokeilen ja kerron muillekin. Kohta koko lähipiiri istuu nokka kännykässä kiinni : ) Kunhan ei jää kissa hoitamatta kissapeliä pelatessa : D
    Kiitos vinkistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raporttiasi ja tulostasi odottele jo kuumeisena!

      Poista
  6. 7.11. on koulutuspäivä...jos siinä on tylsiä osuuksia voisi harkita jotain kissapeliä! Pidetään mielessä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kissapelin kanssa voi hyvin keskittyä kuuntelemaan luentoja ;)

      Poista
  7. Aaaah....saaks tuon ipadille?? Heti tutkimaan :)
    Mä olen niiiiiin addiktoituva persoona, että tiedän jääväni koukkuun. "Paheiden summa on vakio" - mikähän jää pois? Suklaa? :D

    Äh. Akku loppuu. Jos laittais lataukseen ja kävis suihkussa.
    Sit tää muutenkin jo tuottamaton (hyvä kommentti Sailalta!) mummu voi alkaa vielä tuottamattomammaksi hyvällä omallatunnolla!

    VastaaPoista
  8. Enpä ole mikään innostunut peli-ihminen koskaan ollut minäkään, mutta muutaman kuukauden ikäinen tabletti on aika koukuttava vekotin ja esimerkiksi bussimatkat sujuvat vikkelästi tablettia näpräämällä. Voisinkin siis ladata kissapelin itselleni. Kun on kissoista kysymys, addiktio on oletettavaa. Kiitos vinkistä, kokeilen heti, kun pääsen koneelta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin ne kissat tässä mua koukuttavat. Tervetuloa :)

      Poista
  9. Täytynee minunkin kokeilla, tosin minä en edes lottoa saati pelaisin erilaisia pelejä.
    Pasianssia kylläkin joskus haroin pelaan täällä netissä ja sitten oikein korteilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kissapelejä on näköjään erilaisia versioita, mutta juuri tämä on mulle se ainoa oikea.

      Poista